воскресенье, 3 мая 2020 г.

Мен Дұғалар Сүрелер

Мен Дұғалар Сүрелер. Жаратылмаған, жаратылу, туу мен туылудан мүлдем пәк, әуелі мен ақыры болмаған аса құдіретті жалғыз ұлы. «егер де сенен (мұхаммед) құлдарым мен сонда сахабалар:

Ò›orÒ›ynyshty Uagyz Erlan Akataev
Ò›orÒ›ynyshty Uagyz Erlan Akataev from i.ytimg.com
Намазда оқылатын сүрелер мен дұғалар акжан реклама. Құран мен сүннеттегі кеселдерді емдеуге байланысты дұғалар мен аяттардан бөлек басқа да науқасқа құрандағы «фатиха» сүресін жеті рет, «бақара» сүресінің алғашқы бес аятын. Құран сүрелері жұма күні осы сүрені тыңдаңыз рахман сүресі берекелі сүре.

Пайғамбар (оған алланың игілігі мен сәлемі болсын) мен сахабалар меккеге кіргенде, шайтан ашынып:

Бірақ сүре және дұғаларды кирилл әріптерімен дұрыс оқу мүмкін емес. Қазақстан мұсылмандары діни басқармасы шариғат және пәтуа бөлімінің маманы медет құрмашұлы қаза. Құран және ғылым — ұстаз ерлан ақатаев. Click to view in fullscreen.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel