четверг, 11 июня 2020 г.

Дұғалар Фатиха Сүресі Пайдасы

Дұғалар Фатиха Сүресі Пайдасы. Құран кәрімде кейбір сүрелердің көптеген атаулары бар. «фатиха мен аятәл бұлар фатиха сүресі мен бақара сүресінің соңғы аяттары.

UaÒ›iÒ“a Instagram Posts Photos And Videos Picuki Com
UaÒ›iÒ“a Instagram Posts Photos And Videos Picuki Com from instagram.fiev22-1.fna.fbcdn.net
«бізді тура жолмен жүргізе гөр, игілікке бөленгендеріңнің жолымен! Əкем журип турудан калды.куни туни касында отырып фатиха йасин сурелерин окып кудайдан тиледик.4 күннен кейін көз жұмды. «мен ең алдымен сүренің мақсатын анықтаймын.

Cүре жиыны жеті аяттан тұрады.

Мишари рашид — фатиха сүресі. Дұға қабыл болатын мезгілдер, мекендер мен жағдайлар қандай? «сенен бұрын ешбір пайғамбарға берілмеген, тек саған ғана берілген екі нұрменен сені сүйіншілеймін. «фатиха мен аятәл бұлар фатиха сүресі мен бақара сүресінің соңғы аяттары.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel