воскресенье, 28 июня 2020 г.

Мен Дұғалар Сүрелер

Мен Дұғалар Сүрелер. Құран мен сүннеттегі кеселдерді емдеуге байланысты дұғалар мен аяттардан бөлек басқа да науқасқа құрандағы «фатиха» сүресін жеті рет, «бақара» сүресінің алғашқы бес аятын. 1.ықлас сүресін 100 рет оқу керек.

Taңғy Zhәne Keshki Dұғalar
TaÒ£Ò“y ZhÓ™ne Keshki DÒ±Ò“alar from mazhab.kz
Күнде таңертең және кешке тыңдаңыз ясин сүресі сүрелер мен дұғалар жолыңызды ашатын қасиетті құран сүрелері 30 пара қари ыхлас салих куран сурелер мен. Құран сүрелері жұма күні осы сүрені тыңдаңыз рахман сүресі берекелі сүре. Құран мен сүннеттегі кеселдерді емдеуге байланысты дұғалар мен аяттардан бөлек басқа да науқасқа құрандағы «фатиха» сүресін жеті рет, «бақара» сүресінің алғашқы бес аятын.

Бұл нәрсені айтпас бұрын ең алдымен мынаны ескерткіміз келеді.

Намаз оқып үйренуге арналған материалдар (сүрелер, дұғалар). Сондықтан бұларды жаттағаннан кейін бұларды жақсы білетін кісінің аузынан тыңдап, қателерін жөндеп алуы керек. Салихалы әйел мен бала сұрайтын дұға. Ұстаз қанат жұмағұл — құран кәрім оқудың тірі мен өлілерге пайдасы 03:21.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel