среда, 15 июля 2020 г.

Дұғалар Сурелер

Дұғалар Сурелер. Бұл нәрсені айтпас бұрын ең алдымен мынаны ескерткіміз келеді. Күнәсіз күйде және ағайынмен араздаспастан дұға тілесе, аллаһ оған үш нәрсенің бірін береді:

Ò›adir TÒ¯ni OÒ›ylatyn DÒ±Ò“alar Kz DÒ±Ò“alar
Ò›adir TÒ¯ni OÒ›ylatyn DÒ±Ò“alar Kz DÒ±Ò“alar from www.zharar.com
Балаңызды барлық жамандықтан сақтайтын дұға! Құранаяты сурелермендугалар сүрелер аятуль курси ұйықтар алдында тыңдаңыз сурелер мен дугалар.mp3. Сурелер мен дугалар \ құран аяты қмдб ұстаздары:

Бұл дұға сіздің барлық мәселеңізді шешеді!

Сурелер мен дугалар \ құран аяты қмдб ұстаздары: Намазда оқылатын сүрелер мен дұғалар акжан реклама. Күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы зікір етіп жүрген адамның тілегі қабыл болады. Сурелер мен дугалар / құран тыңдайық.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel