суббота, 22 августа 2020 г.

Дұғалар Сурелер

Дұғалар Сурелер. Құран мен сүннеттегі кеселдерді емдеуге байланысты дұғалар мен аяттардан бөлек басқа да шаралар бар. Күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы зікір етіп жүрген адамның тілегі қабыл болады.

Virustan Ò›orÒ“ajtyn DÒ±Ò“a Bar Ma Ò›azaÒ›stan MÒ±sylmandary Dini BasÒ›armasynyÒ£ Resmi Sajty
Virustan Ò›orÒ“ajtyn DÒ±Ò“a Bar Ma Ò›azaÒ›stan MÒ±sylmandary Dini BasÒ›armasynyÒ£ Resmi Sajty from imgs.muftyat.kz
Намазда оқылатын сурелер мен дұғалар.акжан реклама. Баланы барлық жамандықтан сақтауды сұрайтын дұға. Сурелер мен дугалар \ құран аяты қмдб ұстаздары:

Unknown artist — арман орындалатын дұға 11:03.

Сізді барлық жамандықтан сақтайтын сүрелер. Күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы жиі еске алып жүрген адамның тілегі қабыл олай болса, мазасыздықта, уайым қайғыда оқылатын таңдаулы дұғалар топтамасын. Сурелер мен дугалар \ құран аяты қмдб ұстаздары: Яғни, дұға оқып отырып, науқастың ауырған жеріне топырақ жағу арқылы дем салу.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel