воскресенье, 9 августа 2020 г.

Мен Дұғалар Сүрелер

Мен Дұғалар Сүрелер. 1.ықлас сүресін 100 рет оқу керек. Бұл нәрсені айтпас бұрын ең алдымен мынаны ескерткіміз келеді.

Download Namaz On Pc Mac With Appkiwi Apk Downloader
Download Namaz On Pc Mac With Appkiwi Apk Downloader from play-lh.googleusercontent.com
Күнде таңертең және кешке тыңдаңыз ясин сүресі сүрелер мен дұғалар жолыңызды ашатын қасиетті құран сүрелері 30 пара қари ыхлас салих куран сурелер мен. Құран мен сүннеттегі кеселдерді емдеуге байланысты дұғалар мен аяттардан бөлек басқа да науқасқа құрандағы «фатиха» сүресін жеті рет, «бақара» сүресінің алғашқы бес аятын. Мына сүрелерді әр намаздан кейін бір рет, ал таң (фәжр) және ақшам (мағриб) намазынан кейін үш рет оқу керек

«егер де сенен (мұхаммед) құлдарым мен сонда сахабалар:

Жаратушы алла тағала өзіне қол жайып дұға жасайтын пенделерін жақсы. «раббым, мені кішкентайымнан бағып, тәрбиелеп өсіргеніңдей оларға мейірім ет!» 1.ықлас сүресін 100 рет оқу керек. Күнде таңертең және кешке тыңдаңыз ясин сүресі сүрелер мен дұғалар жолыңызды ашатын қасиетті құран сүрелері 30 пара қари ыхлас салих куран сурелер мен.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel