пятница, 4 сентября 2020 г.

Ауыз Бекіту Ауызашар Дұғасы

Ауыз Бекіту Ауызашар Дұғасы. Ауыз бекіту дұғасы мен ауыз ашар дұғаларын қазақша айтуға бола ма? Сен менің өткен және келешек күнәларымды (ауыз бекітерде айтылатын дұға.

AuyzbekitudÒ±Ò“asy Instagram Posts Photos And Videos Picuki Com
AuyzbekitudÒ±Ò“asy Instagram Posts Photos And Videos Picuki Com from instagram.flwo4-2.fna.fbcdn.net
Тамырларымыздың сумен қауышу уақыты келді. Менің алдыңғы және соңғы күнәмді кешіре көр! 7 жыл бұрын 44572 228.

Рамазан айының ертеңгі күніне де ауыз бекітуге ниет еттім.

Сондықтан ауыз бекіту дұғасы мен ауыз ашар дұғаларын арабша айту шарт емес Менің өткен және келешек күнәларымды кешір». Ауыз бекіту және ауыз ашар дұғасы. Сен менің өткен және келешек күнәларымды кешір.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel