четверг, 24 сентября 2020 г.

Мен Дұғалар Сүрелер

Мен Дұғалар Сүрелер. Күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы зікір етіп жүрген адамның тілегі қабыл болады. Рукуғтан тұрғанда айтылатын дұға 4.

DÒ±Ò“alar ZhinaÒ“y 2 1 Apk Androidappsapk Co
DÒ±Ò“alar ZhinaÒ“y 2 1 Apk Androidappsapk Co from imgf.androidappsapk.co
«бақара» сүресі (қазақ тілінде) — құран кәрім. Click to view in fullscreen. Қысқа сүрелер, аяттар мен дұғалар.

Намазда оқылатын сүрелер мен дұғалар акжан реклама.

Құран кәрім — «бақара» сүресі (қазақ тілінде) 33:35. Намаз оқып үйренуге арналған материалдар (сүрелер, дұғалар). Дұға иесі өзінің әлжуаздығы мен дәрменсіздігін, әлсіздігі мен шарасыздығын ерікті түрде мойындап, тілеген тілеуінің қабыл болатындығына шын. Намазда оқылатын сүрелер мен дұғалар акжан реклама.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel