четверг, 15 октября 2020 г.

7 Шелпек Оқылатын Дұға

7 Шелпек Оқылатын Дұға. Менің ойымша ниетін болуы керек, еркек болсын, әйел болсын ондай шектеу жок деп ойлаймын! Менің жолдасым орыс мектебінде оқыған құран бағыштап оқиялмайды, уйде шелпек пісіріп мен оқимын.

Zheti Nan Blog Aza Kerekinfo
Zheti Nan Blog Aza Kerekinfo from kerekinfo.kz
Шелпек пісіруді маған әжем үйреткен. Ø тамақтанар алдында оқылатын дұға. «жеті шелпек пісіру» үрдісінің біздің қазақ дәстүріне қайдан қалыптасқаны, қандай нанымнан туындағаны жайында айтылған нақты дерек кездестірмедік.

Ø тамақтанар алдында оқылатын дұға.

Назарларыңызда оларды дайындаудың оңай әдісі. Жұма күні жеті шелпек пісіріп, оған құран оқу дұрыс па? Өзі иленген қамырды ой мен сезімді таза ұстай отырып, басқаға алаңдамай. Подсолнечное масло для обжарки обжаривать по 5 сек с.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel