суббота, 31 октября 2020 г.

Дұғалар Жинағы Pdf Скачать

Дұғалар Жинағы Pdf Скачать. Дұға иесі өзінің әлжуаздығы мен дәрменсіздігін, әлсіздігі мен шарасыздығын ерікті түрде мойындап, тілеген тілеуінің қабыл болатындығына шын. This is the last page.

MaÒ›al MÓ™telder Keremetin Aj 2 0 Apk Android 4 0 X Ice Cream Sandwich Apk Tools
MaÒ›al MÓ™telder Keremetin Aj 2 0 Apk Android 4 0 X Ice Cream Sandwich Apk Tools from imgf.apk.tools
Сіз үшін ең керекті дұғалар жинағы күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы зікір етіп жүрген адамның тілегі қабыл болады. Неге дұғаны құдайдың сыйы деуге болады? Баланың басын не ауырған жерін ұстап отырып төмендегі сүрелер мен дұғаларды оқисыз және әр сүре аяқталған кезде балаға сүф деп үрлейсіз

Осы сөз жүйесінде бәдәуиліктің қатігез болмаған салмақтылығы мен мәдениеттілігін, босаңдыққа бармайтын жұмсақтығын келістіреді.

+7 778 272 24 49 @muslim.adill діни кітаптарға тапсырыс қабылдаймыз! Баланың басын не ауырған жерін ұстап отырып төмендегі сүрелер мен дұғаларды оқисыз және әр сүре аяқталған кезде балаға сүф деп үрлейсіз Осы сөз жүйесінде бәдәуиліктің қатігез болмаған салмақтылығы мен мәдениеттілігін, босаңдыққа бармайтын жұмсақтығын келістіреді. Дұға туралы киелі кітапта не айтылғанын білу неліктен маңызды?


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel