вторник, 15 декабря 2020 г.

Сүрелер Мен Дұғалар Жинағы

Сүрелер Мен Дұғалар Жинағы. Пайғамбар (оған алланың игілігі мен сәлемі болсын): Иә, ұлы алла осы оқылған фатиха, ықылас сүресінен болған сауапты адам ата мен хауа анаға, пайғамбарымыз мұхаммед (салаллаһу ьәләйһи уә сәлламға),барша дүниеден.

114 SÒ¯reler Skachat
114 SÒ¯reler Skachat from pp.userapi.com
Намаз сүрелерін мағынасы бұзылатындай етіп қате оқу, намаздың бұзылуына әкеп соқтырады. Құран мен рамазанның қандай байланысы бар? Қалай өтейді, уақыты, дұғасы, шәууал айы, нәпіл ораза.

Сізді барлық жамандықтан сақтайтын сүрелер.

Иә, ұлы алла осы оқылған фатиха, ықылас сүресінен болған сауапты адам ата мен хауа анаға, пайғамбарымыз мұхаммед (салаллаһу ьәләйһи уә сәлламға),барша дүниеден. Салихалы әйел мен бала сұрайтын. Қалай өтейді, уақыты, дұғасы, шәууал айы, нәпіл ораза. Бірақ сүре және дұғаларды кирилл әріптерімен дұрыс оқу мүмкін емес.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel