четверг, 17 декабря 2020 г.

Дұғалар Алладан Тілек Сұрау Дұғасы

Дұғалар Алладан Тілек Сұрау Дұғасы. 1.дұға қабыл болмады деп асықпау «алла елшісі (оған алланың игілігі мен сәлемі болсын): «алланың елшісі (оған алланың игілігі мен сәлемі болсын) аллаға көптеген дұғалар жасайтын да, оларды біз көмекті өзіңнен ғана сұрау қажет, ал дұғаны қабыл етуді өзің ғана шешесің және алладан басқа ешкімде күш қуат жоқ!»

құrsaғyңyzda Bala Bolsa Asyl Sөz Media Shyғarmashylyқ Birlestigi
Ò›Ò±rsaÒ“yÒ£yzda Bala Bolsa Asyl SÓ©z Media ShyÒ“armashylyÒ› Birlestigi from asylsoz.kz
Тілекті еститін де орындайтын да бір құдай. Маған өз қасыңнан ізгі ұрпақ сыйла! 5) дұғаны рұқсат алып оқу керек!

Аллаға мың да бір шүкір төрт қызымыздан соң,ұлымыз дүниеге келді.

Дегенмен, құран мен сүннетте келетін дұғалардың қабыл болу мүмкіндігі жоғары алладан көмек сұрау. Жаратушы алла тағала өзіне қол жайып дұға жасайтын пенделерін жақсы көреді және, әлбетте, алла дұғамызға міндетті түрде жауап береді. Дегенмен, құран мен сүннетте келетін дұғалардың қабыл болу мүмкіндігі жоғары алладан көмек сұрау. Истихара дұғасын намаздағы сәлемнің алдында немесе кейін оқуға байланысты да бірнеше пікірлер бар.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel