понедельник, 25 января 2021 г.

Мен Дұғалар Сүрелер

Мен Дұғалар Сүрелер. Күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы зікір етіп жүрген адамның тілегі қабыл болады. Құран мен сүннеттегі кеселдерді емдеуге байланысты дұғалар мен аяттардан бөлек басқа да науқасқа құрандағы «фатиха» сүресін жеті рет, «бақара» сүресінің алғашқы бес аятын.

Zhol Ashu Ò¯shin ZhÓ™ne BaÒ“y Ashylu Ò¯shin OÒ›ylatyn DÒ±Ò“alar ZhinaÒ“y Kz
Zhol Ashu Ò¯shin ZhÓ™ne BaÒ“y Ashylu Ò¯shin OÒ›ylatyn DÒ±Ò“alar ZhinaÒ“y Kz from www.zharar.com
Намазда оқылатын сүрелер мен дұғалар акжан реклама. Сафа мен мәруаның үстінде тұрғанда оқылатын дұға. Бізге өзің жақсы көретін және разы болатын істерді нәсіп ете гөр!

Құран кәрім — «бақара» сүресі (қазақ тілінде) 33:35.

Дүние мен ақырет сәлеметі мен бейбітшілігі сенің көмегіңмен ғана болады. Құрметті оқушы, аллаға ғибадаттың негізгісі намазда және жиі оқылатын құран аяттары мен қысқа сүрелердің араб әрпімен жазылуын, оқылуын, кириллица әрпімен жазылып. Құрбан айт кезінде оқылатын сүрелер мен дұғалар. Намазда оқылатын сурелер мен дұғалар.акжан реклама.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel