понедельник, 22 февраля 2021 г.

Намазда Оқылатын Сүрелер Мен Дұғалар

Намазда Оқылатын Сүрелер Мен Дұғалар. Сәлем бергеннен кейін айтылатын дұға 9. Осылайша аллаһ оларды топан тәрізді қылды.

Islam Dini Sajty Namaz Ò›alaj OÒ›ylady Video TÒ¯rikshe
Islam Dini Sajty Namaz Ò›alaj OÒ›ylady Video TÒ¯rikshe from www.islamdini.kz
Таңертең ұйқыдан тұрғанда оқылатын дұға. Таһажуд намазында қандай сүрелер оқылады? سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَ بِحَمْدِكَ وَ تَبَارَكَ اسْمُكَ وَ تَعَالَى جَدُّكَ وَ لاَ اِلاَهَ غَيْرُكَ.

Бұған қоса, құранның қысқа сүрелері мен дұғаларының да мағыналары айшықталған.

Тот басқан жүректі тазартып, нұрландырушы. Намазын дұрыс оқу үшiн намазда оқылатын сүрелер мен дұғаларды жаттау керек. Намазда оқылатын сүрелер мен айтылатын дұғалар қандай? Парыз намазы оқылғаннан кейін бізге өзің жақсы көретін және разы болатын істерді нәсіп ете гөр!


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel