четверг, 4 февраля 2021 г.

Қасиетті Дұғалар Мен Сүрелер

Қасиетті Дұғалар Мен Сүрелер. Күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы жиі еске алып жүрген адамның тілегі қабыл болады. Салихалы әйел мен бала сұрайтын.

Sizdi BarlyÒ› ZhamandyÒ›tan SaÒ›tajtyn SÒ¯reler BÓ™le Zhalalardan SaÒ›tandyrushy SÒ¯reler Youtube
Sizdi BarlyÒ› ZhamandyÒ›tan SaÒ›tajtyn SÒ¯reler BÓ™le Zhalalardan SaÒ›tandyrushy SÒ¯reler Youtube from i.ytimg.com
Қазақстан мұсылмандары діни басқармасы шариғат және пәтуа бөлімінің маманы медет құрмашұлы қаза, қарыз оразасына қатысты жиі қойылатын сауалдарға жауап берді. Уә нахла'у уә нәтруку мән иәфжурук. Күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы зікір етіп жүрген адамның тілегі қабыл болады.

Құрбан айт кезінде оқылатын сүрелер мен дұғалар.

Әли имран сүресі (имран жанұясы), 200 аят: Әли имран сүресі (имран жанұясы), 200 аят: Бұған қоса, құранның қысқа сүрелері мен дұғаларының да мағыналары айшықталған. Уә нахла'у уә нәтруку мән иәфжурук.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel