понедельник, 1 февраля 2021 г.

Ораза Айтылатын Дұға

Ораза Айтылатын Дұға. نَوَيْتُ أنْ أصُومَ صَوْمَ شَهْرُ رَمَضَانَ مِنَ الْفَجْرِ إِلَى الْمَغْرِبِ خَالِصًا لِلَّهِ تَعَالَى. Тамақтан соң айтылатын тамаша тілек.

Oraza Ajynda OÒ›ylatyn DÒ±Ò“alar Auyz Bekiterde Auyz Asharda OÒ›ylatyn DÒ±Ò“a Youtube
Oraza Ajynda OÒ›ylatyn DÒ±Ò“alar Auyz Bekiterde Auyz Asharda OÒ›ylatyn DÒ±Ò“a Youtube from i.ytimg.com
Оған берілетін сыйды мен ғана өлшеп, мен ғана беремін. Сенің ризалығың үшін ораза ұстадым. Себебі, пайғамбарымыз (с.ғ.с.) бұл жайлы:

Ораза ұстаған кісі тамаққа шақырылғанда оразасын бұзуды қаламағанда не істейді.

Біздің мырзамыз ъубада ибн самит (ол кісіге алла разы болсын) пайғамбарымыз (оған алланың игілігі мен сәлемі болсын) сахабаларына (оларға. Ауыз ашарда және ауыз бекіткенде айтылатын дұға. Сенің берген ризығыңмен аузымды аштым. Оған берілетін сыйды мен ғана өлшеп, мен ғана беремін.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel