вторник, 23 марта 2021 г.

Дұғалар

Дұғалар. Қабыл болған қырық қажылықтың сауабы Қай дұғалар қай кезде қанша реттен :

TÒ¯nde Ajtylatyn DÒ±Ò“alar
TÒ¯nde Ajtylatyn DÒ±Ò“alar from static.islam.kz
Әрі саған алланың рақымы мен берекеті жаусын! Таңертең ұйқыдан тұрғанда оқылатын дұға اَلْحَمْدُ ِللهِ الَّذِى اَحْيَاناَ بَعْدَ مَا اَمَاتَنَا وَاِلَيْهِ النُّشُورُ оқылуы: Дұғалар (duğalar) genitive (ілік септік) дұғаның (duğanıñ) дұғалардың (duğalardıñ) dative (барыс септік) дұғаға (duğağa) дұғаларға (duğalarğa) accusative (табыс септік) дұғаны (duğanı) дұғаларды (duğalardı) locative (жатыс септік.

Дұға салауат дұғасы шипалы дуга, пайдалы дұғалар жинағы, қасиетті дұғалар мен сүрелер, намазда оқылатын дұғалар мен сүрелер, шипалы дұғалар, дугалар жинагы китап, салауат дұғасы

Өйткені закария алайһиссалам мен өзге пайғамбарлар осындай дұға оқыған. Шайтандардың үйге кірмеуі үшін : Таңертең ұйқыдан тұрғанда оқылатын дұға اَلْحَمْدُ ِللهِ الَّذِى اَحْيَاناَ بَعْدَ مَا اَمَاتَنَا وَاِلَيْهِ النُّشُورُ оқылуы: Күнделiктi өмiрде кездесетiн жағдайларға арналған сүрелер мен дұғалар.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel