понедельник, 29 марта 2021 г.

Дұғалар Егіз Сұрау Дұғасы

Дұғалар Егіз Сұрау Дұғасы. Қандай жағдайда дұға қабыл болады? Шәксіз сен тілекті естушісін» деді.

Ò›iyndyÒ›pen Birge ZheÒ£ildik Bar Ò›azaÒ›stan MÒ±sylmandary Dini BasÒ›armasynyÒ£ Resmi Sajty
Ò›iyndyÒ›pen Birge ZheÒ£ildik Bar Ò›azaÒ›stan MÒ±sylmandary Dini BasÒ›armasynyÒ£ Resmi Sajty from www.muftyat.kz
Анығырақ айтқанда пенденің құдыретті алланың тек ол ғана бар жақсылыққа жеткізіп, жамандық атаулысынан. Маған өз тарапыңнан бір игі ұрпақ сыйла. Баланың басын не ауырған жерін ұстап отырып төмендегі сүрелер мен дұғаларды оқисыз және әр сүре аяқталған кезде балаға сүф деп.

Намазда сәлем бергеннен соң оқылатын дұғалар.

Жақсылықтың бастауы мен соңын, әуелгісі мен ақырғысын, әшкересі мен жасырынын, жәннаттағы биік алладан өзін жақсы көретін жүрек, иман сұрау. Ауырған балаңызды өзіңіз дем салып, емдей біліңіз. Маған өз тарапыңнан бір игі ұрпақ сыйла. Анығырақ айтқанда пенденің құдыретті алланың тек ол ғана бар жақсылыққа жеткізіп, жамандық атаулысынан.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel