вторник, 27 апреля 2021 г.

Мен Дұғалар Сүрелер

Мен Дұғалар Сүрелер. Күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы жиі еске алып жүрген адамның тілегі қабыл олай болса, мазасыздықта, уайым қайғыда оқылатын таңдаулы дұғалар топтамасын. Күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы зікір етіп жүрген адамның тілегі қабыл болады.

Namaz Apk Skachat Dlya Windows Poslednyaya Versiya 1 15
Namaz Apk Skachat Dlya Windows Poslednyaya Versiya 1 15 from cdnb.c3dt.com
Биылғы қасиетті күндер мен түндер. Дүние мен ақырет сәлеметі мен бейбітшілігі сенің көмегіңмен ғана болады. Дүние мен ақырет сәлеметі мен бейбітшілігі сенің көмегіңмен ғана болады.

Таң ғажайып құран дәуіт сод сүресі — ұстаз ерлан ақатаев.

Құран сүрелері жұма күні осы сүрені тыңдаңыз рахман сүресі берекелі сүре. Намаз қысқа сүрелер мен дұғалар. Сізді барлық жамандықтан сақтайтын сүрелер бәле жалалардан сақтандырушы сүрелер.mp3. Рукуғтан тұрғанда айтылатын дұға 4.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel