четверг, 8 июля 2021 г.

Сүрелер Мен Дұғалар Жинағы

Сүрелер Мен Дұғалар Жинағы. Download youtube намазда оқылатын сүрелер мен дұғалар mp3,mp4,webm,3gp. Сүрелер мр3 сүрелердің мағынасы сүрелер мағынасы сүрелер мен дұғалар тыңдау сүрелер мр3 слушать скачать сүрелер текст жаттау сүрелер қазақша аудармасымен.

Zhol Ashu Ò¯shin ZhÓ™ne BaÒ“y Ashylu Ò¯shin OÒ›ylatyn DÒ±Ò“alar ZhinaÒ“y Kz
Zhol Ashu Ò¯shin ZhÓ™ne BaÒ“y Ashylu Ò¯shin OÒ›ylatyn DÒ±Ò“alar ZhinaÒ“y Kz from www.zharar.com
Бесплатная загрузка сүрелер мен дұғалар mp3. Алла тағалаға дұға ет, көздерім ашылсын дейді. Мына толық азан мен оқылатын намаздың раббы!

«егер де сенен (мұхаммед) құлдарым мен туралы сұраса, мен оларға жақынмын.

Алла тағалаға дұға ет, көздерім ашылсын дейді. Ahlisunnet.kz / сүрелер | сүбханәкә дұғасы(оқылуы mp3). Кітапша құран оқуды үйренгісі келген жалпы көпшілікке арналған. Для прослушивания музыки онлайн достаточно просто нажать на кнопку играть песню, или на соответствующую кнопочку скачать mp3 для ее загрузки на компьютер или.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel