воскресенье, 25 октября 2020 г.

Сүрелер Мен Дұғалар Жинағы

Сүрелер Мен Дұғалар Жинағы. Бірақ сүре және дұғаларды кирилл әріптерімен дұрыс оқу мүмкін емес. Пайғамбар (оған алланың игілігі мен сәлемі болсын):

DÒ±Ò“alar ZhinaÒ“y Skachat
DÒ±Ò“alar ZhinaÒ“y Skachat from pp.userapi.com
Маған өз тарапыңнан бір игі ұрпақ сыйла. Осы себепті сүремен дұғаларды дұрыс жаттауға мән беру керек. Ұмытылған немесе қалып кеткен кейбір парыздар мен сүннеттер.

Сәлем бергеннен кейін айтылатын дұға 9.

Алланы үнемі еске алудың төте жолы, күнделікті олай болса, мазасыздықта, уайым қайғыда оқылатын таңдаулы дұғалар топтамасын назарларыңызға ұсынамыз. Рукуғтан тұрғанда айтылатын дұға 4. Күнделікті өмірімізде дұғаларды жиі оқып, алланы зікір етіп жүрген адамның тілегі қабыл болады. Алланы үнемі еске алудың төте жолы, күнделікті олай болса, мазасыздықта, уайым қайғыда оқылатын таңдаулы дұғалар топтамасын назарларыңызға ұсынамыз.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel