суббота, 24 октября 2020 г.

Дұға Тілек Қабыл Болу Үшін

Дұға Тілек Қабыл Болу Үшін. Осы тұста айта кететін бір жайт, жасаған дұғасы қабыл болуы үшін әр мұсылман дұғаның. Мұсылмандардың халифасы одан өзі үшін, мұсылмандар үшін дұға етуін өтінеді.

ZholyÒ£yzdy AshuÒ“a ArnalÒ“an TaÒ£dauly DÒ±Ò“alar
ZholyÒ£yzdy AshuÒ“a ArnalÒ“an TaÒ£dauly DÒ±Ò“alar from asylarna.kz
Араб тіліндегі «дуъаа» сөзінің мағынасы «сұрау», «жалбарыну» дегенге келеді. «раббыңыз «маған дұға етіңдер (менен сұраңдар), тілектеріңді қабыл етемін. Дұға тілектердің қабыл болу әдептері мен шарттары.

Дегенмен, құран мен сүннетте келетін дұғалардың қабыл болу мүмкіндігі жоғары болғандықтан ең таңдаулы дұғаларды топтастырдық.

Пайғамбарымыз бұл түнді көп тілек тілеу мен дұға жасаумен өткізу керек екенін ескертеді. Осы тұста айта кететін бір жайт, жасаған дұғасы қабыл болуы үшін әр мұсылман дұғаның. Тек сенің есіміңмен өлеміз және тірілеміз. Ақиқатында, өздерін маған құлшылық жасаудан жоғары ұстағандар жақында тозаққа қор болған халде.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel